Naruto Gamee

Opis forum


#1 2010-01-08 15:17:36

Pedał

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 46
Punktów :   

Jutsu Suiton

KOKUUN NO JUTSU

Ranga techniki: D
chakra:100
Czas nauki: 1h


Użytkownik wytwarza małą chmurę deszczu... tylko że ten deszcz to ropa naftowa. Wtedy cel/miejsce jest bardzo łatwopalne.
---

NINPOU: MIZU KAWARIMI

Ranga techniki: D
chakra:150
Czas nauki: 1h

Ninpou: Mizu Kawarimi jest techniką wody. Różni sie trochę od normalnego Kawarimi tym, że po uderzeniu zamiast zamieniać się w kłodę, lub skałę zamieniamy się w kałużę
---

SUITON: MIZURANPPA NO JUTSU

Ranga techniki: D
chakra:100
Czas nauki: 1.5h

Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia.
---

TAIHOUDAN

Ranga techniki: D
chakra:1pocisk 50
Czas nauki: 2h

Jest to proste Jutsu, którego używał profesorek, pracujący dla Orochimaru. W formie potwora wypluwał on z ust pocisk wody, który ranił przeciwnika.
---

SUITON: SUIHACHI

Ranga techniki: C
chakra:180
Czas nauki: 3h

Jutsu Suitona. Polega na tym, że z dłoni wylatuje nam spora ilość wody. Przydatne Jutsu gdy owej wody nie ma w pobliżu, lecz nie każdy potrafiłby wykonać tą technikę.
---

SUITON: TAKITSUBO NO JUTSU

Ranga techniki: C
chakra:100
Czas nauki: 4h

Technika żywiołu wody, którą zaprezentował Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony.
---

SUITON: SUITENHOUFUTSU

Ranga techniki: C
chakra:130
Czas nauki: 3.5h

Suiton: Suitenhoufutsu jest techniką Elementu Wody. Ninja najpierw wykonuje pieczęcie powodując że, woda podnosi się od ziemi i może otoczyć cel. Ruiga może wtedy użyć tej wody, by utopić swojego przeciwnika.Można powiedzieć, że nasz przeciwnik znjaduje się wtedy w bańce mydlanej. Ponieważ Ruiga używa wody gruntowej, by utworzyć jutsu, jeżeli jest w skalistym obszarze będzie mieć trudność z wykonaniem tego Jutsu
---

SUITON: SUIKOUDAN NO JUTSU

Ranga techniki: C
chakra:200
Czas nauki: 4h


Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.

---

SUITON: MIZUAME NABARA

Ranga techniki: C
chakra:170
Czas nauki: 2.5h

Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
---

SUITON: DAI UZUMAKI NO JUTSU

Ranga techniki: C
chakra:100
Czas nauki: 3h

Tworzy się na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie.
---

SUISHUU GORUGON

Ranga techniki: C
(Najpierw opanować: Suiton, Suiryuuben)
chakra:200
Czas nauki: 2.5h

Z dużej kuli wody tworzymy pędzącego wodnego węża. Może on "zjeść" przeciwnika lub zranić. W wężu również(tak jak w Suiton Suiryuuben możemy wypuszczać bicze wodne).
---

SENSATSU SUISHOU

Ranga techniki: C
chakra:120
Czas nauki: 3h

Technika wykonana przy pomocy jednej ręki. Po tupnięciu nogą w wodę, unosi się na małą wysokość. Kolejnym etapem jest przemiana w igły, które z dużą szybkością kierują się do wyznaczonego celu. Przeciwnik tylko przy skoncentrowaniu swojej Chakry z nogach jest w stanie uniknąć tego ataku.
---

MIZU NO TATSUMAKI

Ranga techniki: C
Chakra:200
Czas nauki: 2h

Wokół użytkownika robi się wir wodny. Działa jak bariera. Jeżeli przeciwnik podejdzie za blisko może zostać złapany w wir i wyrzucony z niego. Jutsu to może zostać przerwane jakimś silnym Ninjutsu.
---

MIZU NO MUCHI

Ranga techniki: C
chakra:150
Czas nauki: 3h

Polega na wytworzeniu bicza który całkowicie zrobiony jest z wody. Gdy owinie się przeciwnika, ten bicz może wysyłać małe wyładowania elektryczne które paraliżują przeciwnika.
---

MIZU KAMIKIRI

Ranga techniki: C
chakra:130
Czas nauki: 3.5h

Mizu Kamikiri jest techniką Elementu Wody. Ninja tupie nogą w ziemię po czym z ziemi wydobywa się strumień wody który jest pod dużym ciśnieniem i może pociąć sporo rzeczy na plasterki, można również poruszać się na tej wodzie i jednocześnie atakować przeciwnika. Strumieni wypuszczamy od 1 do 3
---

MIZU BUNSHIN NO JUTSU

Ranga techniki: C
chakra: 70 za 1 klona
Czas nauki: 2h

Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego. Chakra dzieli się równo pomiędzy użytkownika i klony! Po zniszczeniu klona, nie zużyta chakra wraca do stwórcy.
---

SUITON: SHOUTEN OGAWA TAMA NO JUTSU

Ranga techniki: B
chakra:300
Czas nauki: 4h

Sasori z działek nie wypuszcza już ognia, lecz obszerne strumienie wody. Po przez kręcenie swoimi dłońmi dookoła strumienie robią się co raz węższe, lecz są pod dużym ciśnienie, mogą tnąć skały. Jeśli chodzi o normalnych shinobi muszą znajdować się w pobliżu wody. Ninja skupia Chakrę w dłoniach i również wypuszcza dwa obszerne strumienie, niestety nie może ich zwężyć.
---

SUIROU NO JUTSU

Ranga techniki: B
chakra:170
Czas nauki: 5h

Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
---

SUITON: DAIBAKUFU NO JUTSU

Ranga techniki: B
chakra:200
Czas nauki: 3.5h

Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsku potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
---

SUITON: GOSHOKU ZAME

Ranga techniki: B
chakra:200
Czas nauki: 3h

Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
---

SUITON: HAHONRYUU

Ranga techniki: B
chakra:200
Czas nauki: 4h

W pewnym sensie można powiedzieć, że jest to wodny odpowiednik Rasengana. W ręce tworzymy takiej samej wielkości wodny tajfun. Jutsu najczęściej potrzebne do wykonania: Gufuu Suika no Jutsu
---

SUITON: JA NO KUCHI

Ranga techniki: B
chakra:165
Czas nauki: 3.5h

Technika żywiołu wody. Wpierw w okół nas tworzą się jakby fale chroniącą nas, która po chwili zmienia się w łeb lwa i atakuje przeciwnika z dużą siłą.
---

SUITON: SUIJINHEKI

Ranga techniki: B
chakra:190
Czas nauki: 5h

Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
---

SUITON: SUIRYUUBEN

Ranga techniki: B
chakra:100 jeden bicz 10
Czas nauki: 6h

Shinobi tworzy nad sobą dość dużą kulę wodę, z której w każdej chwili mogą zaatakować setki, szybko poruszających się wodnych biczy. Można je dowolnie kontrolować.
---
SUITON: SUIRYUUDAN NO JUTSU

Ranga techniki: B
chakra:220
Czas nauki: 7h

Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
---

Mizutensou no Jutsu

chakra:100
Ranga techniki: B
Czas nauki: 5.5h

Pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest. Od morza do kałuzy.
---

Mizu Rentogen

Ranga techniki:B
chakra:200 za jeden strumień
Czas nauki: 4.5h

Opis: Wysyłamy w strone przeciwnika strumień wody pod naprawdę wielkim ciśnieni jest w stanie kruszyć skały
---

SUITON: SARGERA NO JUTSU

Ranga techniki:B
chakra:180
Czas nauki: 5h

Opis:Tworzymy trzy wodne świdry które wciągają przeciwnika pod wode.
---

SUITON: TSURYUUDAN NO JUTSU
Ranga techniki: B
chakra:200
Czas nauki: 6h

Można powiedzieć ze jest to słabsza wersja SUITON: SUIRYUUDAN NO JUTSU ale plusem tej techniki jest to że wykonuje się ją dużo szybciej od poprzedniej wersji dzięki temu możemy zaskoczyć przeciwnika. Wytworzona woda wokół użytkownika pełni również funkcję obronną przed różnego rodzaju bronią i atakami TaiJutsu.
---

SUITON: SUIGADAN

Ranga techniki: B
chakra:1 świder 100
Czas nauki: 4h

Suiton: Suigadan jest techniką Elementu Wody. Ninja wykonuje potrzebne pieczęcie , by nakłonić pobliskie ciało wody do utworzenia kilku świdrów z wody.
---

SUITON:HAHONRYUU

Ranga techniki: A (trzeba mieć dużo chakry)
chakra:400
Czas nauki: 6.5h

Za naszych pleców wystrzeliwują dwa wodne strumienie wody, które mogą powalić wroga a następnie zalać w miarę spory teren wodą.
---

SUITON: SUISHOUHA

Ranga techniki: A
chakra:250
Czas nauki: 10h

Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
---

SUITON NO YOROI

Ranga techniki: A
(Twoją naturą Chakry musi być Suiton)
chakra:100
Czas nauki: 9h

Technika rozpadu ciała. Gdy zostaniemy zaatakowani nasze ciało rozpada się na wodę. Technika bardzo przydatna gdy atakuje nas ktoś TaiJutsu ale również dobrze się sprawdza przy Ninjutsu. Po całym zajściu woda się łączy i znów jesteśmy sobą. Wadą techniki jest to, ze gdy używa się jej zbyt często nasze ciało może w końcu nie wrócić do pierwotnego stanu. By móc opanować tą technikę ;]
trzeba specjalizować się w Suitonie
---

SUITON: BAKUSUI SHOUHA

Ranga techniki: A
(Za zgodą Admina i trzeba mieć ogromne pokłady Chakry)
chakra:300
Czas nauki: 11h

Jedna z atutowych technik Kisame. Używa on jej przeważnie na skalnym terenie, aby wytworzyć dogodne dla siebie warunki do walki. Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła. Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia. W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości. Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry. Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić, nie wliczając samego Kisame, którego potężne pokłady energii wykraczają poza ludzkie możliwości.
---

EKITAI

Ranga techniki: A
chakra:200
Czas nauki: 9h

Bardzo dobra technika wody. Nasze ciało staje się wodną cieczą. Prawie żaden atak TaiJutsu i większość technik żywiołowych nie robi nam krzywdy. Jedynie ataki Raiton nas poważnie ranią. Zaletą techniki jest to, że przy uderzeniu od razu przybieramy tą postać, nie musi składać żadnej pieczęci i możemy przemieszczać się w tej formie. W pewnym sensie jest to odmiana Suika no Jutsu
---

SUITON:TSUNAMI NO YOROI

Ranga techniki:S
chakra:1.000
Czas nauki: 25h

Jak dotąd najtrudniejsza a zarazem najlepsza technika Suiton. Łączymy sie z wodą i kontrolujemy dowolnie tą wode. Lecz niestety jeśli zostaniemy silnie zranieni nie mamy ran ale za to nie możemy powrócić do normalnego stanu człowieka pozostajemy wodą dopiero 3 dniowa kuracja w specjalnym akwarium pomoże nam dojść do siebie
---


Imię:Madara Nazwisko:Uchiha Klan:Uchiha Wiek:25 Wioska:Konoha-Gakure Kekke Genkai: Elita Sharingan
Chakra:25.000 Biju:Kyuubi Jutsu uczone:--- Jutsu nauczone:Większość jutsu Futon Ekwipunek:Shuriken x100,
kunai x100, duży Shuriken x100, Shuriken Demonicznego wiatru x50, gigantyczne kunaie x40, Ogólne: 10.000G

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.angels-and-demons.pun.pl www.fflf2klan.pun.pl www.elderscrolls.pun.pl www.eliteu57.pun.pl www.wfc.pun.pl